Vårtrött

Vilken dag... Jag har varit ovanligt trött hela dagen, mamma påstår att det kan vara en "vårtrötthet". Aldrig hört talas om, men det verkar ju logiskt när både jag, Julia och Johannes nästan somnade när vi läste filosofi texten (kan visserligen också bero på att det är grymt tråkigt också, men inte på det viset). Jag satt och nickade till var 30e sekund, Julia satt och blinkade och Johannes kämpade han med. Det var otroligt skönt att komma på mental träningen, vi pratade lite snabbt om våra mål och sen 40 minuter avslappning :] Jag hamnade i nån dvala, varken sover eller är vaken.
Nu ska jag läsa ut MT boken och skriva recension på den så jag blir klar nån gång. Måste få klart det idag...
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0