Riktigt jobb

Efter lite lunch och allmänt snack tog vi på oss uppdraget att tömma transporten och kasta in spånet i spånboden. Det tog sin tid, men vi fick ju glass i utbyte :)
Därefter tog vi in Xet och gjorde iordning honom. Jag tränade lite på det vi höll på med igår. Hua vilken bra svängning vi hade idag! Lätt som bara den i bogarna! :'D Traven var också bättre och galoppen. Ryggningen var så sjukt bra! Han sätter under sig hur bra som helst och backar till och med fort! Fy vad min farbror är guld värd :')
Anton fick hoppa upp efter mig också och känna på. Jag blev så glad när jag såg att Xet flyttade lika bra för amatören Anton och faktiskt lyssnade bra när Anton bad honom rygga. Fina grabbar!
När vi släppt ut Xet tog hjälpte Anton till med att hugga ved och Linn med att dra loss näver. Så nu har jag en redig ladda att elda upp :) Börjar bli lite kyligt här, så jag ska väl sätta igång. Sen blir det till att fodra hästarna och därefter tänkte jag nog ta en promenad med Pebblan :)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0