Minami Shineyo/미남이시네요

Jag tror jag är synsk. Jag ska tydligen bli moster igen och jag har haft det på känn ganska länge nu... Det var likadant förra gången. Hade gått och tänkt på det i säkert en månad innan jag fick det bekräftat och drömt om det också. Jag drömmer också alldeles för många sanndrömmar och min magkänsla har jag lärt mig att jag verkligen ska lita på (två sista gångerna jag inte gjorde det slutade det med att jag fick en spark på knät och en sju helvetes flygtur).
I övrigt så har det väl inte hänt så mycket idag. Vi fick äntligen igenom att vi bara ska ha en tyskalektion i veckan! Både spanjorerna och fransmännen har fått det, så det skulle ju vara lite orättvist... Det är pga att vi åker med steg 5 till vårt språkland som vi får göra så. Int mig emot, jag lär mig ändå inget på tyskalektionerna för de lär bara ut grammatik...
Jag läste ut One Piece nummer 54 idag... Så sjukt bra!!! One Piece är den ända serien som jag följt från början och så här långt! Det är hela 534 kapitel hitills och fler ska de bli :) Blev också sugen på att se klart på Minami Shineyo som jag fortfarande inte gjort... Som avslutades i Oktober 2009.. HEHE ^^'' Den är bra, men jag är trots allt en periodare. Men lite Jang Geunsuk mår man ju aldrig dåligt av...
Ingen ridning idag, farbror har vila.
Ha de!
Edit. Så när jag precis ska publicera inlägget spelar de Van Halens "Jump" på radion. Det är introlåten till min absoluta favoritserie någonsin, Mr. Brain!! Den måste jag se om...
Minami Shineyo


One Piece

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Jag ska visa dig nästa gång vi ses i stallet vad han sa om ojämna bett. :)

Lättare att kunna visa än skriva.



Men varför skulle det inte tillverkas bett som är lika långa i båda delarna? När man gjuter bettet är dte ju bara att se till att formarna är lika långa, inte direkt så att det skulle variera.

Men han sa att det var nåt bett som var bra, fanns på Grafströms, var ett travbett av nåt slag, ska dit och kika tänkte jag. Ska skaffa ett sånt. :)

2011-03-16 @ 22:55:49
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0