Jobbiga veckor framöver

Insåg idag att jag kommer ha väldigt jobbiga veckor framöver. Alla mina lärare verkar satsa på att vi ska vara klara med alla kurser vecka 18. Problemet är bara att jag åker till Tyskland fredag v. 15 och är borta hela vecka 16. Vecka 17 har vi lov och då åker jag ner till Regina och är borta hela den veckan. Vecka 18 åker vi med skolan till Tyskland.
Så med andra ord måste jag vara klar med alla kurser torsdag vecka 15... Det är 4 veckor. Dags att faktiskt börja kämpa arslet av sig, på riktigt... Vad jag vet så har jag detta framför mig;
Kinesiska: Prov på 5-6 kapitel (mellan 50-70 nya kinesiska ord)
Tyska: Grammatik prov + uppgifter
Engelska: Analytisk rapport (minst ca 6 sidor om jag inte missminner mig?)
Svenska: 3 större uppgifter + ett viktigt tal
Religion: Minst 2 prov till + uppgifter
Filosofi: Hemuppgift och kanske något mer?
Projekt arbete: Rapport (som typ hela betyget hänger på)
Mental träning: 2 Bokrecensioner och ett PM på 6 sidor.
Antar att alla förstår vad jag kommer ägna helgerna till. Vi syns väl till våren när snön är borta ungefär 8)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0