Diverse

Sitter och väntar på att ända lektionen för idag ska börja (13.00). Jag har lyckats få till internet på skoldatorn här hemma, har haft en massa krångel med lösenord osv. Men nu funkar den, så på morgonen tog jag och kollade på en tv-serie jag har blivit smått besatt av (hehe) i sängen medan jag vaknade upp och sen även medan jag åt frukost.
Nu har jag gjort lite nytta. Religonen är hyffsat klar, väntar på svar från läraren för varken Julia eller jag förstog några frågor. Snart klar med tyskan och sen blir det kinesiska och projektarbete. Känns som att jag kommer få mycket gjort idag :)
Under gympan så ska Julia och jag springa och låna böcker till mental träningen (effektivitet!). Efter det åker jag bort till Xet och rider. Det är fan riktigt varmt idag, +8!!! Måste leta fram sommarjackan...
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0