Xet galopp 110108

Xet vänster galopp

 

 

Xet vänster galopp

 

 

Xet höger galopp


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad fin han har blivit!



Samlar sig ju riktigt bra, ser så avslappnat och trevligt ut. :)

2011-01-08 @ 23:01:48
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: Mycket bra synsätt på träningen, är så jag ser det också, dock har jag nu insett att vägen dit kommer bli riktigt kämpig med Dacke. Avslappnad är han väl, men följsam är han inte och kommer bli ett helsike att övertyga honom om att bli det.



Fast.. När jag började joxa med html (drygt tio år sedan, jag börjar bli gammal..) så var tabeller på modet. Numera är ju allt mycket enklare med layers, och när man började använda css så slapp man en hel del kodande.

Men html och sånt är roligt, däremot all jäkla php och databasande hit och dit skulle jag gärna slippa.

2011-01-08 @ 23:31:00
URL: http://parellikusken.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: Hellre svansviftningar än stegringar och andra argsinta utbrott. Fast ja, jag tar iofs hellre ett utbrott från Dacke än när han blir två meter högre och ställer sig stilla framför mig och tittar utmanande på mig. Är då jag blir rädd och ger mig.



Jag gick iofs IT/programmering på gymnasiet och läste tre-fyra språk och endel databashantering och sånt. Bland annat php då såklart. :)

Men det är trots allt mycket lättare att lära sig ett nytt språk när man redan kan endel andra. Är i princip samma uppbyggnad inom alla programmeringsspråk, bara användningsområdena och själva koden som skiljer.



Så för dig som är duktig på språk, iofs inte programmeringsspråk,skulle nog ha lätt för att lära dig programmeringspråk också. Själva strukturen är grammatiken, och kodspråket är uttalet. Bara omforma ditt tänk lite så skulle det gå lätt. :)

2011-01-09 @ 00:30:07
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0