Vändning

Morgonen började med att jag inte ville kliva upp alls. Jag fick knappt i mig frukosten men jag vet att jag inte överlever utan den så jag tvingade i mig själv iallafall. Bussen var full när jag hoppade på så jag fick sitta på några säten som är "sidledes" eller hur man ska säga med folk runt omkring så jag såg ingenting vilket resulterade i att jag blev åksjuk. Bra början!
Första lektionen var ny, mental träning. Hade gruvat mig en del för det men när vi kom dit blev jag glatt överraskad. Läraren förklarade vad kursen går ut på och jag tror det kommer bli kul, mycket avslappning skulle det bli :)
Nästa lektion var filosofi b. Jippie. Jag hatade filosofi a men är tvungen att läsa b också... Men vi fick ny lärare på b kursen och han var väldigt... annorlunda? Tror han kan vara lite mer av den typen som jag kommer överrens med ^^ Nu har vi ätit äcklig lunch och fått beskåda nollningar. Jag förstår inte hur man kan tycka att det är värt att bli förnedrad bara för att få vara med i en förening och gå på några fester under 3 år? Jag skulle aldrig låta någon klä på mig en dräkt som är insmord i gamla spyor och vitlök till exempel....
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0