Underbar dag!

Vaknade lite illamående, så jag sjukskrev mig och somnade om. När jag vaknade var det borta så jag for iväg till stallet. Gjorde klart allt, pratade med Linn ett tag och hämtade sen in Xet. Vi gav oss ut på en skritt/trav tur med Linn & Betsan, Camilla & Dacke. Det blev en kort sväng runt lilla Kvarsätt eftersom det var ganska kallt. Xet skötte sig bra, han höll sig lugn fastän Betsan gärna ville tävla med honom.
Mary och jag tog oss också en sväng runt lilla. Jag jobbade jättemycket med galoppen idag och hon fick verkligen jobba på att gå sakta och samlat. Gjorde även några galoppombyten, vissa satt bra andra blev bensprattlare. Joggen satt bra, den fanns kvar :) Jag är riktigt nöjd med henne idag, det blev inga hets-byten som hon kan få för sig att göra ibland och framför allt så bråkade vi inget :)
Har precis käkat middag och ska iväg om en stund. Bjuder på en bra fredagslåt ;D
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0