Nya benskydd <3

Idag anlände mina efterlängtade benskydd! :D Jag tvingade med mig pappa och hämtade ut dem. Släppte av honom hemma och drog sedan till stallet för att pröva. Gjorde hökassar och hämtade Xet, ställde honom på gången för jag vill se ordentligt och slippa spån. Benskydden passade perfekt och nu fick jag ju de mörkblå som jag ville ha istället för vanlig blå :D Ska försöka fota imorrn om min kamera vill leva ;)
Xet och jag tog oss en tur runt lilla Kvarsätt. Vi travade och galopperade mest. Han var väldans pigg men avslappnad. Försökte mig på lite sidepass men han blev mest irriterad eftersom han ville efter sin kompis som precis hade passerat oss då. Ska rida upp till ridhuset nån dag och ta ett riktigt sidepass-pass... Måste få ordning på dem, de är alltid med i trail mönstren. Vi avslutade turen med ett litet traditionellt race uppför hästuppfarten med Jossan och Herkules :) Har jag tur så var Axel duktig och lyckades få till en bild på oss också, ska luska vidare och återkommer om det.
Ha de!
Exemplar med en stång jag inte ens vet att jag haft? Har haft den svarta,
den med kopparrulle, den "hela" och den med långa skänklar, men den där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0