Massör

Idag kom massören till stallet. Han fick börja med Xet. Han hittade lite spänningar vid manken och (som jag misstänkt på sistone) vid sadelgjordsläget som gick lite framåt också. Han klämde, kände och fixade och Xet verkade inte lida, tuggade och tuggade ;) Jag är riktigt nöjd för när han var klar hade det släppt vid sadelgjorden (Xet reagerade ingenting på det :D) och även nacken osv så ryggmusklerna kunde "välla ut" eller hur man ska beskriva det. Farbrorn frustade så gott så :)
Efter det tog han Betsan och sedan Mary. Var inga större problem med Mary, var väl någon liten spänning vid ett bakknä som han fixade till som jag förstog det. Stog och pratade en stund vartefter jag mockade, gjorde hökassar, mat och fyllde på vatten. Sedan fick det bära av hemåt :)
Nu ska jag väl ägna mig åt kinesiskan och se till att alla tecken fastnar i huvvet. Det ska gå, så enkelt är det bara :]
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0