Inspirerad

Idag fick Xet vila. Jag åkte bara upp till stallet och gjorde iordning mat, vatten och boxen. Pratade med Linn och Anton ett tag och tittade på när de red. Jag blev inspirerad både av dressyrmupparna och en youtube video jag såg, så nu har Linn och jag gått ihop och beställt en pilatesboll. Vi ska testa ifall våra hästar ens vågar gå i närheten av den och har vi tur så börjar du puffa och leka med den :)
Nu har jag suttit och försökt förmå mig själv till att läsa historia... Det är ett intressant ämne, cowboyens storhetstid, men i och med att jag vet att jag sedan måste skriva och återberätta allt och göra en rapport på det så blir det inte lika roligt...
Ikväll blir det bio :) Tills dess ska jag försöka ta tag i historian...
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0