Hästlista dag 10 - Mina drömmar

Jag har en hel del drömmar numera...
Nu, för tillfället så drömmer jag om att få ett jobb så jag kan få pengar. Då skulle jag kunna göra de 4-5 resor (Tyskland och Kanada bland annat) jag vill göra och köpa mer grejer till Xet och Mary.
Inom 10 år hoppas jag att jag ska kunna ha en egen quarter att vara ute och träna och tävla med. Det är verkligen något jag vill... Även kanske få kontakt med nån/några bra tränare som jag kanske skulle kunna åka och jobba hos ungefär en-två månader per år så jag kan lära mig mer. Jag hoppas också att Xet fortfarande ska vara pigg och glad :)
I framtiden skulle jag vilja ha ett litet hus med vedspis (<--mycket viktigt!!!), ett litet stall och en massa mark att ha hagar på. Nån eller några åkrar, sen massvis med skog. En gårdstraktor vill jag också ha så jag slipper handskotta eller köra snöslunga (är man bekväm så är man!). Skulle vilja ha 2-3 tävlingshästar och en shettis att köra med. Hur många hästar beror på vad jag jobbar med... Jag hoppas också att jag ska ha blivit en rätt hyffsad hästmänniska med en massa vis kunskap :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0