Böcker

Jag har mina perioder när jag knappt kan titta på en bok eller när jag läser 4 samtidigt.. Just nu läser jag väl 2 stycken samtidigt, dock är den ena på tyska och jag är tvingad att läsa den pga skolan. Jippie, ännu en bok om andra världskriget och judehat... Det har man ju aldrig hört förut.
På fritiden så läser jag "The Dirt" om Mötley Crüe. Jag började läsa den när jag fick den för nått år sen men sen kom jag in i en svacka igen så det blev uppehåll. Men pappa inspirerade mig lite när han började läsa sin bok om Ozzy Osbourne (pappas idol numera). Så jag har plöjt igenom "The Dirt" rätt bra nu. Tänkte önska mig Keith Richards "Life" och Nikki Sixx "Heroin diaries" i födelsedags present. Jag gillar hårdrock som det kanske märks, allt från Rolling Stones till D'espairsray (japanskt growl & visual kei band). Sen är det rätt roligt att läsa om alla konstiga saker de gjort mitt bland alla droger, sprit och konserter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0