2 timmar lunch..

Varför ska man ha två timmar lunch för att sedan ha en lektion och därefter sluta? Varför dra ut på dagen mer än nödvändigt? Det är klarblå himmel och sol ute och jag vill bara ut och rida istället för att sitta instängd här och slösa tid. Jag är en sån person som verkligen stör mig på och hatar att slösa tid såhär.
Har hunnit avverka fyra omgångar poker med Julia, läst alla bloggar jag läser och inte läser, kollat annonser på hästnet, nördat spel, skrivit på historian som jag egentligen inte kan skriva mer på, läst tidningar, gått igenom hela buke... Vad finns det mer att göra? Usch.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad jag är glad att jag gick på John Bauer-gymnasiet (IT/Programmering), låg man inte och sov i sofforna utanför klassrummet satt man och spelade eller pratade skit. Var inte så stor skillnad på raster och lektioner, bestod faktiskt av i princip samma saker.. ;)

2011-01-13 @ 22:49:24
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0