Vitbalans

Efter skolan åkte jag till stallet och mötte upp med Jossan och Axel. Vi red först en stund i paddocken men avslutade ute på "vägen". Axel fick agera kameraman och filmerna blev rätt bra, förutom att min vitbalans var inställd för ridhuset så alla filmer blev blåa... Men de funkar :) Farbror var lite stel och tung efter att ha bara gått och stått men han lyfte rätt bra i slutet. Får bli fortsättning imorrn.
Sen jag kom hem har jag suttit och filat på CV och personligt brev. Under i princip alla lektioner idag satt jag och kollade på jobb, så nu har jag lyckats skrapa ihop några stycken jag ska söka :) Hoppas jag får nått av dem, tycker jag är rätt bra på att sälja mig själv i de där "papprena"... Hehe ^^
Imorrn ska jag också boka biljetter och hotell inför maj månad! :D
Ha de!


Xets trav



Xets högra galopp



Xets vänstra galopp


Kommentarer
Postat av: e.

Fint han rör sig! :)

2011-02-09 @ 05:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0