Vardag

Nu är allt precis som det brukar... Vilket jag hatar. Jag hatar det som kallas för vardag för det är tråkigt, jobbigt och fullt av tärda och sura människor.
Kinesiskan imorse var ganska rolig, skrev klart texter och fick bra respons på min. Efter det satt jag med Nicklas ohc Johannes i biblioteket ett tag och jobbade på religionen. Usch. Sen åt vi lunch vartefter jag åkte upp till pappa. De känner igen mig rätt väl där nu, ropade genast på pappa och sa "din avkomma är här!" :P Men han var redan nere i lunchsalen så jag fick gå dit. "Du hittar själv va?" HEHE, jorå :) Pappa och jag åkte iväg för att köpa skosulor. Jag går väldigt konstigt, blir snett, vilket resulterar i att jag får ont i mina tåknölar och knän. Så vi köpte ett par specialsulor och får hoppas på att de ska funka :) Han som hjälpte oss var ju rätt snygg också, int dåligt :]
Sedan fick jag skjuts till skolan. Hade engelska. Går väl an. Jag får ju tid att sitta och läsa gamla artiklar om cowboys och deras vardagsliv, int fy skam :) Vi ska skriva en rapport och jag valde cowboys igen... Så har jag en hel del grundmaterial redan. Efter det hade vi tyska. Vi pratade till en början och det gick faktiskt rätt bra. Jag tycker det är mycket roligare när vi kan sitta och prata bara allmänt sådär utan några övningar eller grammatik. Om man får prata på en stund så kommer orden tillbaka, men när vi bara sitter och skriver grammatik jämt så blir det liksom inte sådär jättebra...
Nu väntar jag på att Julia ska komma och då ska vi försöka plugga filosofi. Det är inte vår starka sida, så vi ska försöka slå ihop våra huvven och göra något bra av det.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0