Truckkort

Har suttit och funderat på det här med truckkort... Jag vill och ska ta truckkort för med tanke på vad jag vill ha för typer av arbeten så är det meriterande att ha det. Så ikväll hittade jag ett företag som lär ut hur man kör truck osv. Jag mailade lite frågor om dessa truckkort (a, b och c). Fick tillbaka det rakaste och ärligaste svaret någonsin, verkligen tummen upp för det! xD
Har suttit och komponerat ihop ett CV hela kvällen. Det måste göras... Sen ska jag väl skriva nån typ av personligt brev på nått vänster... Man borde få göra det oftare i skolan. Jag har inte den blekaste om hur det ska vara eller låta, får ta hjälp av pappa (som inte är dålig, men han är inte direkt något snille på detta heller). Vi får slå våra kloka huvuden ihop :)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0