Solid Gold

Yes! På fredag blir det till att se True Grit och på lördag blir det Trassel! Underbart :D Så himla kul med folk som faktiskt vill hitta på och göra nått istället för att bara sitta hemma rakt upp och ner! På lördag får jag dessutom min efterlängtade kycklingsallad med rhode island sås.... Vattnas i munnen bara jag tänker på det :']

All you see is a heart of stone
You think you know me, well think again
I'm not a freak, I can't be sold
You don't own me, I'm solid gold
Solid Gold - Dilana Robichaux


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ojdå, ja då hjälper nog knappast pälsglans ändå, den lär ju göra sig bäst på just päls. :)



Beroende på hur mycket renskinn du behöver så kan du få en bit av mig om du vill ha, påminn mig i stallet nån dag för jag lär inte komma ihåg det om två minuter ens. ;)

2011-02-14 @ 23:39:18
URL: http://parellikusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0