Plugg

Nu var det slut på ledigheten och dags för plugg. Jag tror inte att lärare faktiskt tänker, för de lägger alltid precis alla prov veckan innan sportlovet och veckan innan påsklovet. Sen får man slåss för att inte allt ska hamna där utan att vi får sprida ut det.. Vilket alltid resulterar i att nått smartskaft tycker att vi ska ha saker veckan efter lovet vilket innebär att man måste plugga på själva lovet...
Därmed börjar jag plugga två veckor innan så slipper jag använda lovet :) I år ska jag inte ens vara hemma på de här loven så jag har ingen vidare lust att sitta och plugga då heller. Även om jag tror att jag säkert skulle ha tid om jag prioriterade det på kvällarna, men jag anser att mina relationer med vänner och bekanta är viktigare just då :] Lov är (numera) till för att man ska vila upp sig. Det heter inte potatislov längre av en anledning...
Ha de!
Mental träning, filosofi, engelska roman, engelska paper och kinesiska är några av de saker jag har att göra.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du glömde att ta med religionen x)

2011-02-17 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0