Noliamässa

Idag var det ingen skola utan noliamässan. Eftersom det inte var någon som kollade om man var där tog jag lite sovmorron. Skjussade mamma till jobbet vartefter jag hämtade upp Johannes och Erika. Vi fick en hel del broschyrer och kataloger och grejer... Väldigt tunga kassar xD Men jag hittade iaf ett universitet som verkar bra även om jag inte kommer läsa nu. Men de hade mycket språk :) Jag vill lära mig så många språk... Jag läser tyska och kinesiska nu, men vill även kunna norska, ryska, japanska, koreanska och finska. Såg att man kunde läsa och lära sig runor också, vore rätt kul xD
Efter mässan hämtade jag upp mamma och åkte för att lämna in min studentklänning som ska sys in. Ska också ta bort tyllen, den blir mycket finare utan :) Åkte förbi bilprovningen på vägen hem och kollade in snöberget... Det är verkligen gigantiskt!
Ha de!
Snöberget vid bilprovningen. En lastbil på väg upp (ja, de har till och med gjort en väg!) och högst upp är en grävmaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0