Nödvändiga inköp

Imorse åkte jag med mor å far och inhandlade lite nödvändiga grejer. I höstas så hade Xet sönder min hjälm genom att bita sönder den och "kasta" ner den i stengolvet... Så vi var och köpte en ny. En ny rånarluva åkte också med. Sen åkte vi upp och handlade nya handskar för mina har hål i fingrarna och några helly hansen-sockar. Vidare in till stan för att köpa två mjuk-plast hinkar som jag tittat på ett tag till Xet. De han har nu är för låga i kanterna så han spiller ut mer än hälften av sin mat... Jag måste ha mjuk plast också för annars vandaliserar han sönder dem... Sen var det också rea, så jag passade på att köpa ett rutigt ulltäcke jag tittat på sen i somras för halva priset och en ny lädergrimma (den gamla var för stor...).
Allt passade på farbror! Täcket satt optimalt! Smalt i bogen och gick långt upp på manken, perfekt för min gamle herre :) Grimman satt också bra, nu hänger den inte långt ner på näsan åt honom :) Bilder kommer senare, ev imorrn...
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0