Näringslivsdag

Fy. Började morgonen med mental träning men vi var tvungna att gå tidigare (missade avslappningen...) för att gå på näringslivsdag. Det är på universitetet och egentligen bara för ekonomare, men eftersom vi måste skriva en rapport var vi tvungna att gå iaf... Föreläsningarna var tråkiga, men "minglet" bland företagen var rolig. Jag, Julia och Ardi gick omkring och frågade frågor och plockade på oss grejer. Godis självklart men också pennor, kapsylöppnare och en sak som ser ut som en penna men som är en sprayflaska med handsprit! Väldigt smart grej måste jag säga!
Jag är inte glad att vi missade filosofin för den vill man inte missa även om den är tråkig, men religionen var jag glad över att slippa :) Fick sluta en timme tidigare också och det är ju int fy skam!!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0