Mimare

Ja idag hade vi då friluftsdag. Jag hann knappt sova 6 timmar inatt så jag ville verkligen inte kliva upp imorse. Men jag gjorde det ändå och tog mig in till stan där Julia plockade upp mig och vi for till Johannes. Klassen sminkade upp sig till mimare eftersom det var till guldtrofé tävlingen.
Dagen gick bra. Våra pulkaåkare tog sig till semifinal men sen kom det några och sneddade av mitt framför så de fick bromsa och kom inte vidare. Skulptureringen gick väl som den gick. Det skulle vara snökuber, men jag kan på rak arm säga att det där var is. Vi blev dock väldigt populära hos tidningsfotografen! "Var det ni som kom i volvon?" frågade han och vi sa att det var våra klasskompisar. Han sken upp som en sol och berättade att han tänkt att han måste få oss på bild! Vi lär väl vara i tidningen imorrn antar jag ;)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0