Igensnöat

Jag kom hem vid 17.00 ganska exakt, efter att ha gått i snö som var ett par decimeter och över mina boots x) När jag kom hem var hela bron igensnöad också, en meter upp på dörren... Tur att vi alltid ställer en spade utanför :) Vid 17.21 kom min pappa hem och han märkte inte att jag skottat hela bron. Det tog alltså 20 minuter att snöa igen hela bron och dörren... Det var väl då jag beslutade mig för att jag stannar inne tills imorrn, med hopp om att det inte går några bussar till skolan.... Hehe ^^ Har nyss varit ute och hjälpt pappa att skotta. Det tog ca 2 minuter för mina fotspår att driva igen...
Nu ikväll har jag vunnit en klänning på auktion, hoppas den passar bra för då tänkte jag ha den till studenten :)
Imorrn blir det till att lägga sig riktigt tidigt, måste gå upp halv 1 (nattetid) på lördag. Ska åka med pappa och farfar på Rally VM i Karlstad :D Efter alla år vi tittat på WRC på tvn ska vi nu åka iväg och se det på riktigt tillsammans ^^
Ha de!
På sidorna av "gången" är det ca 1,5 meter snö redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0