En ut, nästa in..

Engelskan idag var väldigt slapp. Svara på muntliga frågor och sista 20 minuterna funkade inte uppgiften på datorn så då fick vi sitta och prata :) På tyskan skulle vi göra en skrivuppgift på minst 250 ord... Jag skrev hela 270, hehe. Fick dock reda på att bombanfall heter bombangriff, inte bombanziege... xD
När jag kom hem så hade jag fått paket! :D Det var en flaska med hair moisturizer till Xet, ett antiskav medel som jag ska testa :) Av vad jag har läst från flera personer så ska de funka bra, så vi får hoppas :)
Lite smått less för tillfället. Farmor har nyss legat på sjukhus men har fått komma hem för några dagar sen. Men igår fick jag telefonsamtal och då har en annan vän fått åka in... Känns lite smått patetiskt, ena ut, nästa in... Usch. Nä, ska använda mig av "the Secret" och se till att få hem honom också :)
Ha de!
Wheel in the sky keeps on turnin'
I don't know where I'll be tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0