Det var droppen...

Nu har jag blivit riktigt arg bussresenär. Jag kan ha förståelse att det är svårt för bussarna att ta sig fram när det är snöigt, moddigt, halt osv. Men när det är helt okej underlag, va fan ska busschauffören sitta och köra 30KM/H FÖR?! På raksträckor!!! I rondellerna (vilket är 3 st under min busstur) så körde han 10km/h... En cruisande jänkebil hade fan kört om!
Inte nog med att han kör som en snigel heller, han kan inte bromsa heller! Han smyger sig fram och när han väl ska bromsa så kickar han till bromsen så man håller på att skalla personen framför! En stackars gammal man höll på att fara omkull!
Det finns inte en chans att jag kommer åka buss när jag slutar skolan. Inte en jävla chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0