Dagen

Efter shoppingturen åkte jag till stallet. Xet var inne. Det hade varit över -30 imorse när de skulle ta ut hästarna, så de fick vara inne till lunch så inte vattenledningarna skulle frysa. Jag provade täcke och grimma direkt, passade perfa :D Gjorde iordning farbrorn och sen red vi ut med Adrian och Guyen. Vi tog oss en sväng upp på övre och till ko-lagården. Vände där och red resten av övre hem. Gick bra :) Väl hemma så fick han ha nya täcket inunder vintertäcket och gå ut och äta lunch. Jag mockade, fixade hö, mat och vatten.
Sedan bar det av hemöver och iväg vidare för att hämta mormor. Nu har jag ätit kycklingsallad till middag och sen tårta. Min syster gör världens godaste tårta, i princip bara hennes tårtor jag äter (hatar grädde vilket alla andra alltid har). Får se hur kvällen fortlöper ^^
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0