Ateist ut i fingerspetsarna

Julia och jag har nu avverkat 2 timmar religonsplugg och filosofi. Det märks rätt väl att jag är ateist, funderade förut om jesus dog på julafton och sen hur han kunde vara vuxen redan vid påsk om han nu föddes på julafton... Jag har aldrig lyssnat sådär jätteväl på religionslektionerna x)
Filosofin är som den är. Jag förstår inte sådär jättemycket, det är för flummigt för mig. De säger att det är logiskt men det är det inte, för logik ska vara enkelt och föreståeligt. Det är det minsta filosofi är...
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag håller helt med dej, iaf om filosofin :P Men det var roligt att plugga med dej, det gjorde både filosofin och religionen mycket roligare ;)

2011-02-27 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0