Vart tog dagen vägen?

Första lektionen hade vi kinesiska då vi repeterade lite ord osv. Efteråt hade vi filosofi och jag tror jag förstår det. Iaf allt utom skillnaden mellan hedonism och pluralism. Det var lite knepigt, men jag tror jag fick till det på slutet.
Eftersom jag totalt glömt gympakläderna så gick jag och pratade med vår grymma gympalärare som lät mig åka hem och gå till stallet och rida istället :D Så det gjorde jag.
Xet och jag tränade idag. Mycket lyfta bogar, jobba med ryggen osv. Jag la även ut upphöjda galoppbommar för att träna på det. Han var jätteduktig, slog inte i nästan nån gång faktiskt ô_o Sidepassen var inte så bra idag, men den ska vi öva på mer. Den har han svårt för i grund och botten och han är trots allt gammal så det får ta sin tid :) Men jag är jättenöjd med dagen, han jobbade jättebra <3 Xet fick sig en välförtjänt dusch efteråt, massage, lite morötter och middag.

Imorgon har jag bara två lektioner, filmkunskap och historia fördjupning. Förmodligen så ska jag följa med Jossan och Herkules till kliniken efteråt om tiderna passar. Nu ska jag ta och läsa vidare lite på min kära LotR bok. Är på sida 1000 nu :D Jag läser dessa böcker i perioder för de är ganska tunga att läsa... Många, långa beskrivningar, liten text och på lite äldre engelska. Men det är lite det som är tjusningen i det hela också :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0