Just det...

Jag satt och kategoriserade lite gamla inlägg och hittade en lista på saker jag ville göra i sommar och insåg att jag faktiskt gjort i princip allt jag velat! Det med tjock text är det jag hunnit med;
* Bada med hästarna både i segelsjön, havet och ån. Dock måste jag övertyga Leif om att jag kan hantera en motorsåg. Jossan och jag har redan testat med en vanlig såg och jag kom bara igenom 1/3 av trädet. Vi försökte hoppa på det, men det var segt.
* Ut och åka på dags/helgstripper :) Julia och jag jobbar på körkorten, så det blir nog en hel del åkande ;)
* Tävla :D Nästa tävling blir 19-20 Juni. Dock ska jag tävla med Mary :O Xet får stanna hemma då, ska åka nån annanstans med honom ^^ Det blir en w. horsemanship, w. riding och en reining klass~
* Jobba. Fick i år igen, hoppas det blir bra som förra året ^^ Lönen får gärna öka också xD
* FOTA! I sommar ska det fotas minsann, både hästar och människor!
* Diverse tävlingar, både islands-, western och hopptävlingar lär det bli att åka och titta på :)

Det enda som jag inte lyckades göra var att bada i havet med hästarna. Men Jossan och jag har bestämt att nästa år SKA vi göra det (...varför känns det som att jag hört det förut?). Nästa år ska jag övningsköra med hästtransport och försöka köra upp för BE körkort :) Man måste dock ha haft sitt B körkort i ett år innan man får köra upp för BE, därför blir det inte förrns nästa sommar, tidigast Juni.

Men jag är sjukt nöjd med att jag faktiskt gjort allt det jag velat! Det är precis därför som sommarn -10 har varit den bästa av dem alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0