Huvudvärk

Nu har jag haft ont i huvvet två dagar i rad efter skolan. Utan anledning för igår hade jag bara en lektion och idag två. Känns onödigt att ha ont i huvvet för det lilla...

Xet är halt. Efter hoppningen i lördags red vi ut och ditills var han helt okej. Sedan galopperade vi och när hästen Alice red förbi oss hoppade Xet åt sidan eftersom han är rädd för henne (de båda har försökt sparka varann förut och tycker inte om varann av någon anledning?) och jag tror det var då han gjorde illa sig. När vi saktade av och kom på asfalten haltade han rejält och när vi stannade ville han inte stödja på höger framben. Han blev bättre när vi gick hem, inte helt, men det blev bättre.
Idag var han mycket bättre jämfört med igår, han haltade i princip ingenting i skritten, bara i traven. Han drar fortfarande åt sig benet när jag klämmer vid karleden (ett litet tricks Jossan och jag fått lära oss från kiropraktorn), så sträckningen/vrickningen/stukningen är fortfarande där. Men jag såg stor skillnad så det är ju bra :) Åker upp extra imorrn för att kolla ^^

Just nu har jag väl inte så mycket läxor i sig, men däremot projektarbete och historia fördjupning självstudier. Egentligen ska jag väl hålla på med det, men med huvudvärk så känner jag inte direkt för det...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0