Rolig kväll

Dagen har väl inte varit särskilt spännande, men nu på kvällen hade jag lovat Linn att ta hand om Betsan så åkte upp till stallet. Jag stog och mockade när jag hörde att "familjen" anlände. Det är två föräldrar med deras två-ter småflickor som tar hand om en av hästarna på onsdagar och det hade jag fullkomligt glömt bort. Förutom min systerson så tycker jag inte om småbarn och det vet de flesta. Så jag grävde snabbt en grop i Betsans box och drog in kärran och därmed såg de mig inte :) Sedan kom Emmy och vi pratade ett tag och tog sedan in hästarna för att pyssla med dem. Efter det så följde vi med Linnea ut och försökte så gott vi kunde hjälpa till. Men jag tror inte vi var till sådär jättemycket hjälp, speciellt när vi hela tiden började garva över diverse andra saker. Men det var roligt :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0