Praktiken närmar sig

Ja, nu är det bara 3 dagar och sen har jag praktik i 3 veckor :D Allt börjar falla på plats, jag ska bara fixa mig en husvagn att bo i så är allt komplett :) Pappa var väldigt tveksam igår, men när jag pratade med mamma imorse lät det ljusare. Mamma och jag kanske inte komma överens så ofta, men hon är grym när det gäller att få tag i saker och ting, mer pang på än pappa. Så det här ska nog bli riktigt bra :)
För er som inte vet så ska jag göra praktik hos två westerntränare, Lasse och Regina. Jag har tränat för Regina ett antal gånger under 09-10 med både Mary och Xet och det har verkligen gett resultat! De är riktigt duktiga, så det ska bli kul att se hur de tränar sina träningshästar osv. ^^

För tillfället sitter jag i skolan och har två timmars lunch. Det är ganska drygt då jag hellre skulle ha cirka 30-40 minuter lunch och få sluta tidigare, men så fungerar det inte här >_< Ska bli skönt att slippa tråkiga föreläsningar likt den jag har nästa lektion, seminarium och föreläsning om källkritik och metod. Yay. Verkligen.
Längtar till praktiken 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0