Host, krax, snörvel och nys.

Ungefär så låter jag hela dagarna. I tisdags fotade jag och Emmy, jag och Xet var utklädda till indian och indianhäst. Fotona blev jättefina! Jag är skitnöjd ^^ Dock var det en sisådär 5 grader och jag hade inte all världens kläder på mig, så jag blev förkyld. Visserligen hade jag haft ont i halsen sen i lördags, så det kan ju ha påverkat det hela. Men nu är jag riktigt förkyld. Jippie. Jag har varit hemma både igår och idag, får se om jag går imorrn, beror på hur jag känner mig.

Jag har väl inte direkt gjort så mycket, är ju sjuk. Tv, dator och sova har varit mina huvuduppgifter. Top Gear och the Big Bang Theory har varit dagens höjdpunkter. Det var riktigt kul när Jeremy körde fast två gånger på ett skotskt berg... Jag har också suttit och spelat ett fullkomligt värdelöst spel som är för pinsamt att berätta om. Mario Bros på nintendo 8 bitars har jag också spelat, man får tacka käre Jonas för att han visade sidan <3 Jag har också läst aftonbladet åtminstone 8 gånger idag. De uppdaterar inte tillräckligt ofta...

Nu ska jag väl försöka hitta på nått att göra ett tag.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0