Fortfarande sjuk

Idag vaknade jag och var lika dålig som igår. Jag trodde jag skulle vara bättre men det var jag inte. Så jag stannade hemma och sov lite till. På förmiddagen mådde jag något bättre, så jag gav mig iväg till stallet. Allt gick i ultraterapid. Mockning som vanligtvis tar 20-30 minuter tog 50 >_< Jobbigast var att hämta spån, det tog verkligen på de få krafterna jag hade.
Xet och jag tog oss en stillsam tur upp till kliniken och hem. Vi skrittade, travade och testade galoppera idag. Han känns fortfarande bra ^^ Han verkar förstå att jag är sjuk för i boxen puffade han på mig och verkade försöka få mig att skratta och när vi red så lunkade han bara på utan att försöka äta gräs :) <3
Mary red jag inte utan pysslade bara med. Hon tycker om det, så jag tog extra lång tid på mig och flätade både man och svans. Jag lyckades för en gångs skull göra en riktigt fin ardennerfläta som inte spratt upp på en gång ^^

Imorrn blir det till att rida (stillsamt), titta på hopptävlingar och kanske åka en sväng. Förutom ridningen, bara saker där jag kan sitta och göra ingenting ^^
För övrigt skulle det vara kul å veta vilka som läser min blogg? Eller kanske får jag minska antalet till Jossan? Jag har ingen aning, men kommentera gärna detta inlägg så jag får veta vilka ni är eller om det bara är Jossan :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag läser :D

2010-10-15 @ 22:11:42
Postat av: Camilla

Jag smygläser din blogg, jag smygläser nog alla världens bloggar känns det som. Fast nu smygläser jag ju inte längre, utan avslöjar mig själv. Dumt, kul att smyga.



Ska sluta svamla.

2010-10-16 @ 06:55:58
URL: http://camillalarsson.zoomin.se
Postat av: Emma

Jaag läser^^

2010-10-17 @ 16:41:32
URL: http://emmanyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0