Existensfilosofi

Vi ska skriva en essä om existensfilosofi. Jag har lust att bara lämna in ett papper med svaret:
"Determinismen är för de som inte kan acceptera att allt inte har en lösning och att det MÅSTE finnas en ANLEDNING till allt. Jag skiter i om det finns en anledning eller inte, jag skiter i om deterministerna tror att jag inte har en fri vilja och att alla omständigheter runt omkring mig har bestämt att jag skulle ta chokladtårtan istället för persikan; jag hade tagit båda två, så fuck off! Jag bryr mig inte om allt har en anledning, jag är glad över att jag lever och har det bra. Jag tänker inte leva mitt liv med tanken att jag är en robot som är förprogrammerad när jag vet att jag kan åstadkomma och göra vad jag vill. Vad fan spelar det för roll? Nej, jag håller med John Mason; You were born an original, don't die a copy!"
Släng er i väggen determinister!
BANG ON STOMP EVERYBODY x4

UNCOVER THE LIES AND SHOUT WITH ME
STOMP FOR MORE BANG FOR MORE

WELCOME TO REAL LIFE
LET'S BREAK AWAY
CHAINS ARE UNLOCKING
YOU HAVE SO MANY WAYS
WELCOME TO REAL LIFE
[HEY DON'T WORRY CHASING YOUR CALLING YOU CAN GO ANYWHERE] ×2

RISE UP IN REVOLUTION YEAH ×2
IT'S NOT THE TRUTH STOP PLAYING THE SAINT
STOMP FOR MORE BANG FOR MORE ×2

RISE UP IN REVOLUTION YEAH [RISE UP NOW RISE UP NOW] ×2

LEFT RIGHT LEFT RIGHT, STEP1 STEP2
LEFT RIGHT LEFT RIGHT, STEP IT UP, STEP IT UP ×2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0