Dagen försvann

Gårkvällen spenderades med att köra upp 100kr bensin, först med Julia och sen med Emmy. Julia och jag åkte runt och pratade och tog oss också en glass på donken. Emmy och jag spenderade större delen av tiden på ett ställe och sedan uppe på södra. Platsen i fråga ska jag nog inte berätta om, folk skulle nog bli rädda för oss då xD Men det var en riktigt trevlig kväll :)

Dock så var vi ute och körde till ungefär 12 varpå jag var hemma strax efter och kom inte i sän förrns halv 2... Så det var jävligt kämpigt att ta sig upp halv 9 imorse. Jag drog dock till stallet och red Xet. Vi klättrade uppför berget och sen ner igen. På nervägen svängde vi av vid runstenen och tog en stig som Jossan och jag hittat för ett tag sen. Han jobbade jättebra med bakbenen, satte under sig jättebra ^^ Gjorde klart allt och åkte hem därefter.
Skyndade att duscha och fixa håret osv, för sen kom Maria och Julia och hämtade upp mig. Vi hämtade Niklas på vägen också och sedan bar det av till Jos för tårtkalas :) Det tog oss ett tag innan vi hittade eftersom ingen av oss kan den delen av stan, men vi hittade när Johan (via telefon) fick en snilleblixt och insåg vart vi var ^^ Det var riktigt trevligt och mycket tårta :D

Efter det bar det av hem igen, åt middag och sedan tillbaka till stallet för att rida Mary eftersom jag inte hann det på morgonen. Gick inte så bra idag, hon var väldigt springig och gick ifrån mig hela tiden i skritten och tappade innerbogen på ett och exakt samma ställe i galoppen. Spelade ingen roll att jag försökte lyfta, den försvann. Men på slutet gick hon bättre, speciellt traven. Hon har fullkomligt underbar trav nu <3

Nu ska jag plugga, yay. Jag har inte sovit sådär jättebra och skulle kunna gå och sova nu, men det går inte för sig...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0