5 timmars sömn

Igår kväll satt jag och skrev existensfilosofi essä. Jag har ingen aning om när jag började, men jag avslutade et hela 01.50 inatt, när min syn var så suddig att jag inte såg vad jag skrev. Tror jag somnade ca 40 minuter senare. Men bara för det så blev det ingen sovmorgon utan jag drog iväg till stallet 09.30.
Xet och jag tog en ridtur bort till kliniken och hem. Camilla och Dacke hängde på. Väl hemma i stallet igen så gick vi ner till paddocken. Jag testade å trava och konstaterade att han inte längre känns halt. Han har varit varm strax ovanför hoven tidigare, men varken igår eller idag var han det. Så nu ska vi börja sätta igång försiktigt :D
Därefter åkte jag hem och duschade och iväg till birsta. Där mötte jag upp med Julia och vi gick omkring där några timmar. Jag inhandlade två mössor och en ny svart lädergrimma till Xet. Vi åt på IKEA, köttbulle-tallrik med kladdkaka och chokladboll till efterrätt. Jag råkade dock säga fel, jag skulle ha 10 köttbullar men det blev visst 15... Efter maten orkade varken jag eller Julia egentligen efterrätt men vi smällde i oss kladdkakorna iallafall. Chokladbollarna fick följa med hem xD

Nu på kvällen drog jag iväg till stallet, kunde inte hålla mig från att testa grimman på Xet. Den passade jättebra och han var så fin i den :) På hemvägen ändrade jag mig och tog en sväng runt staden. Timmervägen mot birsta, motorvägen ner till stan, in en sväng och igenom stan och sedan hem. På hemvägen tog jag en liten omväg och bröt några lagar... Hehe ^^'' Men det var roligt. Dock insåg jag också att avsaknaden av en egen bil är enorm. Jag får egentligen inte slösa på soppan just nu, men nu struntade jag allvarligt talat i det. En runda runt stan kan inte skada... Dessutom blev jag glad på grund av en sak så det var helt klart värt det :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh kladdkaka är verkligen inte fel. Tro jag ska baka det...:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 16:19:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0