Tillbaka

Då var man tillbaka igen då. Igår körde vi hem alla grejer. Det var riktigt jobbigt... Jag hade kunnat stanna kvar där ute mycket längre...
Men på kvällen åkte jag och träffade Julia. Vi var på IKEA och satt där och pratade tills det stängde. Därefter drog vi och köpte lite godis och dricka och stack hem till henne. Såg "Prince of Persia", helt okej film. Gyllenhaal's kropp är inte fy skam :] Efter det satt vi och pratade några timmar och upptäckte även att jag fick plats i Julias resväska :D Det var kul xD

Idag tog jag sovmorgon vartefter jag åkte till stallet. Xet och jag red till ridhuset med Jossan och Herkules och tränade. Vi filmade lite grann och när jag tittat såhär efteråt så tror jag att han går rätt bra faktiskt ^^ Har glömt några grejer men får uppfräschning av minnet på söndag :) På hemvägen blev det ett litet race uppför hästuppfarten, så jävla härligt! Hästarna var väldigt pigga xD Det är tur att de är så snälla :)

Nu ska jag ta mig i kragen och göra filmkunskapen. Känner inte för att gå tillbaka till den grå vardagen...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0