Häst-helg

Igår spenderade jag dagen med att ta det lugnt. Var i stallet och lät Exemplar busa i paddocken med Herkules. Hemma satt jag och såg på globen visningarna både på datorn och tvn. Det var väl hyffsat kul förutom att de inte visade reining clinicen. Den visade dem idag, när jag var och tränade. Yay...

Idag har jag först varit på Ingela och Marys träning och därefter åkte jag ut och tränade med Xet. Farbror var riktigt duktig idag, inte alls lika tung som han var i torsdags. Fick lite nya grejer att jobba på också :) Åkte tillbaka hem och gjorde klart allt.

Kvällen spenderades hemma hos Jossan då vi tittade på sista globen sändningen. Lite besviken över att de inte visade Carl Philip hoppningen... Men en höjdpunkt var Musse Hasselvalls ritt i stjärnornas hoppning, riktigt kul att se :)

Nu bär det av till sängs för att imorrn kämpa med kinesiska, filosofi och simning vartefter det blir både uteritt och repetition med Exemplar <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0