Den grå vardagen

Det är inte undra på att man inte vill tillbaka till den grå vardagen när det bara händer en massa djävulskap och tredje världskriget tycks bryta ut för att man ber någon sluta trycka ner en...

Var upp i ridhuset med Xet igår, gick hyffsat. Ärligt talat så har saker och ting börjat vända på sig, nu är det galopperna som är bättre och skritten och traven "sämre". Kan vara så att galoppen går så bra att jag tror att skritten och traven går sämre? Jag vet inte, får se på söndag :) Jag hade tänkt åka och träna idag också, men pga blåsväder och ett stundande prov så lät jag bli. Farbrorn kan behöva en vilodag också.. Men imorrn eftermiddag tänkte jag försöka hinna en sväng till ridhuset. Det är dock lite svårt med tiderna.. Förstår inte varför vi ska behöva betala så himla mycket när ridhuset alltid är bokat.....

Nu ska jag försöka läsa klart fk'n och sen ska jag skriva. Har fått inspiration igen och skriver såfort jag har en ledig stund här hemma ^^ Igår avslutade jag utkastet till en novell eller vad man ska kalla det som jag började skriva för 2 år sen... HEHE :) Jag är ganska nöjd med den, ska skriva över den på datorn och fortsätta bearbeta. Lär väl ta ytterligare 2 år innan jag är nöjd...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0