Blåmärke

Vaknade upp och insåg att jag måste ha fått ett blåmärke på foten sen härom dagen.
Jag stog med Xet i Bomboms box. Utanför stog Bomboms hink med mat som Xet upptäckt. Han sträckte ut huvudet runt boxdörren och jag visste att han skulle ta en tugga av maten, men jag hade ett täcke i famnen så jag tänkte att jag slänger på honom det först och skäller sen. Så jag slänger på täcket, men jag fick en oväntad effekt... Xet såg inte att jag skulle slänga på täcket eftersom han var upptagen med maten, så han blev så överraskad att han hoppade baklänges, på min fot. När han upptäckte att han klev på min fot blev han ännu räddare och hoppade baklänges in i väggen... Han visste så jävla väl att han gjorde fel när han försökte få tag i Bomboms mat och därav reaktionen + att han inte såg täcket.
Antar att sånt kommer med åldern, de vet så väl att det är fel men gör det ändå varpå resultatet blir en ond fot åt mig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0