Konversation.

M säger (19.00): Tänkte säga att vi får smuggla med oss ut på kalven i sommar, men kom på att det är nog ingen bra idé xD Då kanske vi ramlar i vattnet och drunknar xD
Josse säger (19:01): hahahahahahah
M säger (19:01): Vi är trots allt klantarslen.
Det låter väldigt konstigt för de som inte vet xD

För övrigt så var det en sjukt onödig dag idag. En lektion där man fick reda på nationella (som vi redan kollat eftersom läraren lagt upp resultaten på it's learning) och kursbetyg (baserat på alla resultaten som fanns på it's learning i princip). Sedan var det nån film om komedi med Rowan Atkinson. Men vi gick när vi fått resultaten xD Det enda jag inte visste var writing på nationella för det hade hon missat att lägga upp. Gick grymt bra, nöjd ^^

Nu har jag utökat natur-redovisningen lite, men det är svårt att få ihop nått. Det är bara cirka en spalt som är väsentlig i boken och det finns bara likadant på internet, så det får bli så.

Jag försökte plugga när jag kom hem, gick inte sådär jättebra. Har börjat bli förkyld, eller rättare sagt "tjock" i halsen så jag knappt kan prata. Imorse tänkte jag skälla på mamma när hon höll på å riva köket (eller nått sånt) men jag fick bara fram väs ljud. Perfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0