Dags för nedräkning

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet :D Ska bli sjukt underbart!
Jag vet redan nu en massa saker som ska göras, till exempel;
* Bada med hästarna både i segelsjön, havet och ån. Dock måste jag övertyga Leif om att jag kan hantera en motorsåg. Jossan och jag har redan testat med en vanlig såg och jag kom bara igenom 1/3 av trädet. Vi försökte hoppa på det, men det var segt.
* Ut och åka på dags/helgstripper :) Julia och jag jobbar på körkorten, så det blir nog en hel del åkande ;)
* Tävla :D Nästa tävling blir 19-20 Juni. Dock ska jag tävla med Mary :O Xet får stanna hemma då, ska åka nån annanstans med honom ^^ Det blir en w. horsemanship, w. riding och en reining klass~
* Jobba. Fick i år igen, hoppas det blir bra som förra året ^^ Lönen får gärna öka också xD
* FOTA! I sommar ska det fotas minsann, både hästar och människor!
* Diverse tävlingar, både islands-, western och hopptävlingar lär det bli att åka och titta på :)

Nu har vi bara två prov och en redovisning kvar, sen är det klart. Den här veckan är sjukt onödig rent ut sagt. I måndags hade vi två lektioner (en av den var riktigt onödig...), igår hade vi betygssnack på 3/4 lektioner. Idag hade jag en lektion, matte. Vi fick bara tillbaka första delen av nationella =_= Vår lärare är sjukt seg med rättandet. Om man jämför med geografi läraren som faktiskt rättade 250sidor analys uppgifter på 4 dagar, så är det väldigt segt. Matte är ändå mest bara att sätta rätt och fel, ingen analysering av hållbar utveckling... Imorgon blir det också bara en lektion där jag inte har någon aning om vad vi ska göra... På fredag blir det vanlig dag, alltså två lektioner :)

Jag har nu även gjort en ny layout med lite ljusare färger och en ny header som faktiskt är en animation :) Keke~

Nu ska jag gå och äta nått, har suttit och fixat layouten i typ två timmar... ^^''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0