Tidig morgon, sen kväll

Idag blev det till att kliva upp tidigt. Jag åkte upp och gav hästarna frukost och släppte ut dem i hagarna. Xet fick dock vänta lite eftersom jag red honom på en gång när jag ändå var där. Vi tränade lite lätt, mer kondition än teknik. Gick rätt bra :)
Senare kom jag tillbaka och gav dem lunch för att sedan åka hem igen. Efter att ha häckat vid datorn och tvn några timmar blev det middag och därefter stallet igen. Emmy skulle provrida en av hästarna vilket gick bra. Efter det så satt hon, jag och Jossan och pratade i en sisådär 1-2 timmar varpå vi kom på att vi var hunriga. Så vi åkte in till stan och käkade och satt där ytterligare några timmar. Därefter hämtade vi upp Axel och sen skjussade jag hem alla, runt sisådär 23.15 :P

Imorgon ska vi rida upp till ridskolan och hämta sommarhästarna. Då får vi se vad det blir för folk x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0