Roliga dagar

Igår spenderade jag mesta tiden i bilen... Först skjussade jag pappa på jobbet på morgonen eftersom jag ville ha bilen resten av dagen :P Därefter åkte jag hem, hämtade upp Jossan och vidare till stallet där vi mötte upp Emelie. Vi tog hästarna och red ner till åkrarna för att fota. Det blev en massa bra bilder :D



Efteråt skjussade jag hem Jossan och åkte för att hämta upp Josse. Vi två spenderade några timmar på Birsta. Jag köpte lite kläder (billigt 8D) och en ny mörkblå grimma till Xet ^_^


Sedan skjussade jag hem Josse och åkte för att hämta pappa på jobbet. Det bar av hem igen för att äta middag och sen kom Julia. Vi åkte för att utföra lite snikiga planer och dessa är fortfarande hemlighetsstämplade, så jag kan inte skriva om det. Men efter så åkte vi och köpte glass :) Jag måste säga att vi må vara de lataste som finns ändå... Istället för att gå 10 meter till närmaste soptunna, så körde jag och snajdade in bilen så nära att Julia bara behövde veva ner rutan för att nå soptunnan xD
Sedan spenderade vi resten av kvällen med att åka runt över hela stan. Vi plockade upp Nicklas och Johannes runt 22 tiden. Det var sjukt lite folk ute, inte en själ nästan ô_o Jag släppte av Julia runt 23 och skjussade hem N&J ungefär till 23.45. Så det blev till att lägga sig sent idag, tror jag kom i säng 00.40?

Idag tog jag sovmorgon. När jag gjort mig klar städade jag rummet eftersom dammråttorna dansade över golvet. Inte under sängen eller under borden, utan på det öppna golvet. Jag har ingen aning om hur det såg ut under allt, det städade jag bort snabbt som ögat x)
Sedan kom syster med familj. Jag fick en smultronplanta av dem för att jag klarat körkortet :D Den står här bredvid mig på skrivbordet :) Efter lite fika så drog jag till stallet och red Exemplar. Han var pigg som bara den! Han tog i som jag vet inte vad i galoppen xD Det är skitkul när han är pigg och glad såhär ^_^

Nu ska jag snart äta och sedan tillbaka till stallet för att göra klart allt med Mary inför helgen. Vi ska tävla och jag hoppas jag överlever xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0