Ont i fötterna

Idag blev det till mycket spring. 9.00 tog jag bussen in till stan och därifrån 9.30 mot birsta. Julia och Maria hoppade på på vägen och sedan mötte vi upp Josse på ikea. Vi var cirka 10min tidiga så vi gick in och satte oss på ikea. Det var vi och pensionärerna som hängde på dörrarna ;)
Sedan irrade vi omkring i cirka 2 timmar i jakten på födelsedagspresenter till Nicklas och Johannes som har sin gemensamma födelsedagsfest imorrn. Det blev kort varsel, de berättade om det typ igår. :)
Men vi hittade några bra grejer varpå det blev lunch och efterrätt på ikea restaurangen.
Sedan bar det av till skolan igen för att ha svenska redovisning och rättskunskaps prov. DET SISTA PROVET!!! Fullkomligt underbart att ha det avklarat! :D

Efter detta så for jag hem, tog några mackor till middag och sedan iväg till stallet. Jossan och jag drog iväg och red på traktens skolas grusplan och "rundbana". Mary var väldigt pigg och vimsig och lite allmänt störd pga blåsten. Det ska vara runt 15m/s ungefär. Hon stegrade några gånger osv men vi kom ner säkert. Däremot backade hon asbra idag :) Resten var lite sisådär, men vi får träna mer på söndag :)

Imorrn blir det av å paddla i några timmar, rida och iväg för att fira bröderna :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0