I princip lov

Ja, idag hade jag mina två sista lektioner som 2a. Vi hade först rättskunskap där vi fick veta betyg, sedan en snabbis kinesiska för betygsprat och fika och därefter svenska för betygsprat och planering inför avslutningen.
Rättskunskapen gick asbra, kinesiskan också! Sedan fick jag världens chock på svenskan! Av alla de uppgifter vi haft under året så är det bara två jag lyckats få MVG på, sedan är det ungefär 6 VGn om jag kommer ihåg rätt? Men det verkar som att jag lyckades få högsta på de uppgifterna som var viktigast, som jag fattade det... Men jag är fortfarande chockad. Hur i hela helvete gick det här till?! xD Tur att det är positivt iaf.!

Efter skolan så har jag bara slappat mest, gjort lite körteori, sätt på tv och skrivit lite fanfiction & en egen liten story :D Grymt kul att återfå inspirationen igen :) Har fortsatt på en fanfiction med KAT-TUN (tror jag skrev på den sist i September förra året...) och en fantasy story vars plot jag slängde ihop lite snabbt och nu har jag kommit på hur den ska kunna bli riktigt grym. Dock måste jag bara orka genomföra och slutföra detta x) Men det får ta sin tid :)

Imorgon ska jag bara in till stan en snabbis och kolla tyger... Jag hoppas verkligen att de fått in nya tyger, jag måste ha till tävlingskläderna. Tävlingen som jag och Mary ska vara med i är nästa helg och det börjar bli lite kris nu...

Nu ska jag spendera ungefär 20min till att vara vaken. Har jag tur så släpps Eclipse biljetterna direkt när klockan slår om till imorrn, annars blir det jobbigt x) Men jag hoppas ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0