Drömmar och sommarlista

Jag kom och tänka på att jag drömt mycket konstiga saker på sistone.
För några veckor sen drömde jag att någon stack ut mina ögon.
För några dagar sen drömde jag att jag satt ensam vid en bardisk och det kom en gubbe och började ragga på mig. Sen kom Hizumi från D'espairsray och sa "Stick jävla pedofil!" ô_o
Inatt drömde jag att jag var ute och red på Exemplar och helt plötsligt mötte vi Paul Stanley från KISS. Han visste inte vad han skulle göra, så vi åkte runt i min bil (jag hade en bil 8D) och jag visade honom Sundsvall. Det hela slutade med att vi åkte hem, åt glass och la upp bilder på facebook.

 Paul Stanley - Hizumi


Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Nånstans bland skog och mark, helst till häst :D Strand och hav går också bra ^^


2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
-
Till häst, i hängmattan eller bara i bra sällskap :)


3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Oj... Fläskfile eller hamburgare tror jag ô_o


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Bada med hästarna i både ån, sjö och hav, ta körkort, åka på diverse bil-tripper, titta på western-, islands- och hopptävlingar m.m.


5. Dina bästa sommarfärger?
- Diverse pastellfärger


6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Mina hemodlade jordgubbar, hängmatta, bada med hästarna, Släda (:D), gå barfota, regn...


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Förra året, alla minnen :D


8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet! Sjöar har för mycket mygg om kvällarna och pool har för mycket klor...


9. Vad väljer du i glassbaren?
- Det jag känner för :)


10. Vart går din drömsemester?
- Nya Zeeland, Japan, Sydkorea, Kanada eller Australien ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0