"Det är Robin Hood du vill ha..."

Idag tog jag sovmorgon, gick inte upp förrn 10 :) (vilket är sent för mig som vanligtvis vaknar ungefär halv 7-7 per automatik). Jag drog iväg till stallet och hann bara ta in Exemplar innan det började regna. Vi drog ut en liten snabbsväng med Emelie och Astra som sällskap, det regnade ändå inte så mycket till en början. Men när vi kommit över vägen och förbi första åkern blåste det till ordentligt. Xet ville inte ens gå rakt fram utan vände arslet mot vinden och gick sidledes eller inte alls. Så efter lite mer än halva andra åkern bestämde vi oss för att gå hem igen. Det blev fart på farbrorn minsann! Han bockade, taktade och blev sur när han inte fick springa hem. "Kärring!" tror jag att han tänkte x) Men väl hemma, med ett fleecetäcke på och lite mat så var han nöjd :)

När jag kom hem åkte pappa och jag iväg och körde lite vartefter vi hämtade kina-mat :D Det var jättegott :D Sedan drog jag iväg till bion. Både Julia och jag blev sena så jag antar att vi får räkna in det i vår tidskalkylering nästa gång xD Vi såg iallafall Robin Hood. Jag vet inte om hon i biljettkassan försökte vara rolig eller om hon bara sa så, men när vi beställde biljetterna sa hon "Jaha, det är Robin Hood du vill ha..." xD
I vilket fall så var den riktigt bra 8D Jag måste säga att jag älskar faktumet att de valde två duktiga skådespelare till huvudrollerna, än två snygga "skinniga" (som Nicklas skulle ha beskrivit det) skådespelare som bara är halvbra egentligen. Precis min typ av film, gammalt och krigiskt :) Hoppas  det kommer en två ^^

ard


Många fina hästar var det också 8D
Photo by Photo Credit: David Appleby – © 2010 Universal Studios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0